Termeni si conditii
Conditii generale
Toate preturile si toate costurile din cadrul website-ului se vor exprima in RON si vor include TVA (19%).
Prin generarea optiunilor de cumparare/comanda si de acceptare a tuturor Termenilor si conditiilor, Utilizatorul se obliga sa plateasca pretul produsului comandat si Profesionistul se obliga sa livreze produsul in stare conforma, noua si ambalata, la adresa din Romania comunicata digital de catre Utilizator in cadrul website-ului.
Utilizatorul se obliga sa completeze digital, integral formularele website-ului cu date reale, actuale, corecte si complete. In cazul in care Profesionistul constata ca Utilizatorul a furnizat date nereale, neactuale, eronate sau incomplete, care i-au adus prejudicii, poate angaja raspunderea civila sau penala a Utilizatorului, dupa caz.
Executarea contractului la distanta se realizeaza doar cu ajutorul informatiilor comunicate.
Orice informatii comunicate Utilizatorului prin alte mijloace decat prin intermediul website-ului, nu presupun alte garantii decat cele oferite de catre Profesionist prin informatiile comunicate exclusiv prin intermediul website-ului.
Orice utilizare abuziva a continutului website-ului poate atrage raspunderea civila sau penala a persoanei vinovate, precum si blocarea accesului Utilizatorului la informatiile comunicate, fara o notificare prealabila.
Daca Profesionistul nu isi poate indeplini obligatiile datorita unor cazuri fortuite/cazuri de forta majora aflate in afara posibilitatii sale de control, acesta este exonerat de raspundere fata de orice pretentii ale Utilizatorului pentru orice posibile prejudicii cauzate in astfel de imprejurari.
Profesionistul este exonerat de raspundere si ca urmare a eventualelor prejudicii cauzate Utilizatorului prin accesarea de catre acesta, direct sau indirect din website, a altor site-uri web.
Termenii si conditiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal si drepturile Utilizatorului
Profesionistul este, in conformitate cu GDPR, operator de date cu caracter personal si, prin urmare, este responsabil pentru procesarea acestora.
Pentru intrebari sau solicitari privind exercitarea drepturilor Utilizatorului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa contactati ofiterul nostru pentru protectia datelor cu caracter personal, utilizand urmatoarea adresa de email: office@bijuteria-gia.ro
Continutul website-ului apartine in exclusivitate Profesionistului, inclusiv ca cesionar exclusiv al dreptului de autor asupra unor parti din acesta. Astfel, continutul website-ului este protejat de lege si orice folosire a sa in alt mod decat cel indicat explicit in cadrul website-ului in conformitate cu Termenii si conditiile, fara acordul explicit al Profesionistului sau al autorilor cedenti, se pedepseste conform legii.
Utilizatorul isi asuma in exclusivitate consecintele accesarii si utilizarii continutului website-ului cu incalcarea Termenilor si conditiilor, a legilor romanesti aplicabile, sau a legilor locului din care acesta poate accesa si utiliza website-ul in mod direct ori indirect.
Utilizatorul si Profesionistul se obliga sa-si aduca reciproc si imediat la cunostinta orice incalcari.
Eventualele dispute privind executarea contractului la distanta se interpreteaza in baza legilor din Romania si se judeca exclusiv de catre instantele din Romania.
Daca Utilizatorul nu este de acord cu Termenii si conditiile, acesta nu are permisiunea Profesionistului sa utilizeze continutul website-ului, iar utilizarea continutului website-ului fara permisiunea Profesionistului atrage raspunderea civila sau penala a Utilizatorului, dupa caz.
Profesionist: SILGEDA GOLD srl
Adresa:Timisoara str.Lucian Blaga nr.1
Contact Serviciul Suport Clienti al Profesionistului:0040 (372) 373 014, e-mail: office@bijuteria-gia.ro
Disponibilitatea produselor
Disponibilitatea produselor este indicata in cadrul website-ului astfel:
"IN STOC": indica disponibilitatea produsului pentru a putea fi comandat online. In cazul in care lansati/plasati o comanda online pentru un astfel de produs, comanda inregistrata va fi procesata, iar in momentul in care coletul va fi predat curierului, veti primi un email de confirmare a expedierii.
"IN STOC IN MAGAZINE": modificarea, publicarea, transmiterea, precum şi participarea la transferul, vânzarea, distribuţia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afişarea conţinutului bijuteriagia.ro, în lipsa obţinerii în prealabil a unei permisiuni scrise din partea bijuteriagia.ro.
- Concret: In cazul in care lansati/plasati o comanda online pentru un astfel de produs, operatorii nostri din Dep Suport Clienti vor verifica disponibilitatea produsului in maxim 48h lucratoare si, fie o vor confirma impreuna cu intervalul estimat pentru livrarea produsului, fie o vor infirma.
- Confirmarea disponibilitatii sau indisponibilitatii produsului se va face prin email transmis Utilizatorului la adresa electronica utilizata in cadrul comenzii plasate.
- Care sunt urmatorii pasi?
- In cazul in care toate produsele din comanda sunt disponibile, comanda dvs va fi confirmata.
- In cazul in care unul dintre produse este indisponibil iar celelalte disponibile, in functie de optiunea dvs, comanda dvs poate fi anulata, sau poate fi procesata pentru produsele disponibile.
- In cazul in care toate produsele din comanda sunt indisponibile, comanda dvs va fi anulata, cu instiintarea dvs. In acest caz, veti avea posibilitatea plasarii unei noi comenzi pentru produse cu caracteristici similare sau pentru orice alt produs, pe care il puteti identifica inclusiv cu ajutorul consultantilor nostri.
- Procesarea comenzii pentru produsele disponibile se va efectua in urma confirmarii acestora prin email iar termenul de livrare se calculeaza de la momentul acestei confirmari. Atunci cand coletul va fi predat curierului, veti primi un email de confirmare a expedierii.
1) NOTA: In situatiile de la punctul -2- de mai sus, daca produsul nu este disponibil iar comanda lansata/plasata a fost achitata in avans prin card bancar (plata integrala Visa/Mastercard sau plata in rate), sumele va vor fi rambursate in termen maxim de 4 zile lucratoare.
Cum comand
Pentru a putea efectua o comanda pe site-ul nostru, este necesar sa parcurgeti urmatoarele etape:
- Alegeti produsul dorit, folosind meniul si filtrele din site, si apasati butonul "ADAUGA IN COS" pentru a trimite produsul in cosul dumneavoastra de cumparaturi. Intre caracteristicile produsului si cele evidentiate prin poza acestuia pot exista diferente de dimensiune, forma, culoare, stralucire, reflexie etc.Pentru a vizualiza produsele pe care le-ati ales, faceti click pe cosul de cumparaturi din meniul superior al site-ului. Aici puteti sa verificati lista produselor selectate si sa actualizati cantitatea.
- Completati datele de facturare si de livrare si selectati modalitatea de plata. Este necesar sa cititi si sa acceptati termenii si conditiile site-ului inainte de a lansa comanda.
- Pentru a lansa comanda, apasati butonul "COMANDA".
Care sunt urmatorii pasi?
Odata plasata comanda sau, dupa caz, in momentul finalizarii platii precum si detalii privitoare la produsele comandate, disponibilitatea acestora si valoarea totala cu TVA,comanda dumneavoastra va fi preluata in cel mai scurt timp de unul dintre operatorii nostri
In functie de disponibilitatea produselor comandate, distingem doua situatii:
- In cazul in care comanda dvs include doar produse cu disponibilitate de tip IN STOC -> comanda inregistrata va fi procesata, iar in momentul in care coletul va fi expediat prin curier, veti primi un email de confirmare a expedierii, urmand sa fiti contactat de curier cu privire la momentul livrarii.
- In cazul in care comanda dvs include cel putin un produs care are disponibilitate de tip IN STOC IN MAGAZINE, operatorii vor verifica disponibilitatea produsului, iar comanda dvs va fi confirmata/ infirmata in termen de maxim 48h lucratoare de la data inregistrarii comenzii, veti primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii care contine numarul comenzii.
Confirmarea disponibilitatii produsului si intervalul estimat pentru livrarea tuturor produselor din comanda inregistrata se face prin email transmis catre adresa electronica utilizata la plasarea comenzii.
- In cazul in care toate produsele din comanda sunt disponibile, comanda dvs va fi confirmata prin email, impreuna cu intervalul estimat pentru livrarea tuturor produselor din comanda.
- In cazul in care unul dintre produse este indisponibil iar celelalte disponibile, in functie de optiunea dvs, comanda dvs poate fi anulata, sau poate fi procesata pentru produsele disponibile.
- In cazul in care toate produsele din comanda sunt indisponibile, comanda dvs va fi anulata, cu instiintarea dvs. In acest caz, veti avea posibilitatea plasarii unei noi comenzi pentru produse cu caracteristici similare sau pentru orice alt produs, pe care il puteti identifica inclusiv cu ajutorul consultantilor.
Termenul de livrare (vezi detalii in pagina Livrare si plata) pentru produsele disponibile se calculeaza de la momentul confirmarii disponibilitatii
Profesionistul va emite o factura de cumparare pentru produsele si serviciile care se vor livra. Aveti obligatia de a furniza toate informatiile necesare emiterii facturii, conform legislatiei in vigoare.
In momentul in care coletul va fi predat curierului, veti primi un email de confirmare a expedierii, urmand sa fiti contactat de curier cu privire la momentul livrarii
1) NOTA: In cazul in care produsul este indisponibil iar comanda lansata/plasata a fost achitata in avans prin card bancar (plata integrala Visa/Mastercard sau plata in rate), sumele vor fi rambursate in termen maxim de 4 zile lucratoare.
Mentiuni generale:
- Toate preturile si costurile din cadrul site-ului sunt exprimate in Lei si includ TVA (19%).
- Produsele si preturile afisate in cadrul website-ului sunt disponibile in limita stocului Profesionistului.
- Profesionistul isi rezerva dreptul de a modifica oricand si fara nici o notificare catre Utilizatori preturile si discounturile produselor comercializate. Modificarea nu va afecta comenzile confirmate. Preturile si discounturile produselor incluse intr-o comanda confirmata sunt valabile pana la momentul efectuarii platii aferente comenzii, dar fara a se depasi termenele comunicate de Profesionist pentru efectuarea platilor. Aceste perioade se pot modifica in functie de stocul Profesionistului, fara notificarea Utilizatorului.
- Discount-urile, reducerile si promotiile nu se suprapun. La produsul comandat se va aplica reducerea cu valoarea cea mai mare.
- Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda nu poate fi onorata in cazul in care, pe acelasi produs, a fost inregistrata o alta comanda inaintea ei, din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, ducand la epuizarea stocului. In cazul in care comanda a fost achitata, banii vor fi returnati in contul Utilizatorului, in cazul in care Utilizatorul notificat nu doreste un alt produs.
- Plasarea comenzii prin intermediul website-ului nu inseamna automat si confirmarea comenzii de catre Profesionist. Comanda va fi confirmata de Profesionist prin trimiterea e-mail-ului de confirmare catre Utilizator.
- In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a selectat modalitatea de plata prin OP/transfer bancar, produsele incluse in comanda confirmata vor fi rezervate pentru o perioada de 4 zile calendaristice. Aceasta perioada se poate modifica in functie de stocul Profesionistului, fara notificarea Utilizatorului.
- Orice modificari ale detaliilor unei comenzi transmise catre Profesionist inainte de primirea email-ului de confirmare a expedierii coletului, in masura in care vor fi acceptate si confirmate de acesta (exemplu: modificari ale adresei de livrare), vor putea duce la decalarea cu 1 zi lucratoare a termenului de livrare.
- Profesionistul isi rezerva dreptul de a anula comenzile si/sau de a restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la anumite modalitati de plata a comenzilor, in urmatoarele cazuri:
- in cazul in care constata ca Utilizatorul a furnizat date eronate sau incomplete;
- in cazul comenzilor plasate intr-un interval de 24h care depasesc insumat cantitatea totala de 10 produse sau in cazul unui volum de comenzi neobisnuit de mare (mai mult de 12 produse) provenit din partea aceluiasi Utilizator intr-un interval de timp mai mic de 6 luni;
- in cazul in care considera ca actiunile Utilizatorului ar putea prejudicia in vreun fel Profesionistul, ca urmare a utilizarii abuzive a website-ului de catre Utilizator, sau ca urmare a conduitei Utilizatorului in afara website-ului cu privire la comenzile plasate prin intermediul acestuia, prin modalitati care contravin legii, inclusiv prin revanzarea produselor achizitionate.
- In cazul unui produs afisat cu pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau in informatiile despre produs primite de la furnizori, Profesionistul isi rezerva dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. In cazul in care comanda a fost achitata, banii vor fi returnati in cel mai scurt timp, in cazul in care Cumparatorul notificat nu doreste un alt produs sau produsul comandat la pretul corect.
In aceste cazuri, Profesionistul va anula comenzile in urma unei notificari prealabile trimise Utilizatorului prin email, sau va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la anumite modalitati de plata a comenzilor, fara o notificare prealabila, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
Cum platesc
Inainte de lansarea unei comenzi, alegeti una dintre modalitatile de plata disponibile:
Plata online prin card bancar (Visa, Mastercard)
Website-ul www.bijuteria-gia.ro este certificat 3D Secure de catre VISA si MasterCard, pentru tranzactii online cu orice card bancar emis de catre orice banca, sub sigla VISA si MASTERCARD.
Plata cu card bancar reprezinta o optiune simpla si sigura de efectuare a platilor online.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision suplimentar!
Website-ul www.bijuteria-gia.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile Bancii BRD Societe Generale si ale platformei mobilPay. Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Datele cardului dumneavoastra ajung direct la banca, nimeni altcineva neavand acces la ele.
In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizati:
- Numele posesorului de card
- Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
- Data expirarii cardului
- Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura)
Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul dvs, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului dvs.
Plata online
Plata prin transfer bancar (ordin de plata)
Plata in numerar
Livrarea
Arie de acoperire si in intervale de livrare
Livrarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei, de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:30 si sambata intre orele 09.00 - 13.00 (detalii pe care le primesti de la transportator)
In functie de momentul inregistrarii comenzii si de localitatea de livrare, termenul de livrare este*:
- Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 15:30: 2 sau 3 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)
- Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, DUPA ORA 15:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 3 sau 4 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)
- LIVRARE SAMBATA: pentru localitatile mentionate aici, comenzile inregistrate incepand de joi dupa ora 15:30 si pana vineri, ora 15:30 se livreaza sambata, intre orele 09.00 - 14.00
(aceste detalii le primesti de la transportator)
IMPORTANT: In cazul in care comanda include cel putin un produs cu disponibilitate de tip "IN STOC IN MAGAZINE", termenul de livrare pentru produsele disponibile se calculeaza de la momentul in care este confirmata disponibilitatea, prin email transmis de Departamentul Suport Clienti.
In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul Profesionistului.
Termenele de livrare estimate si comunicate in paginile de produs din cadrul site-ului sunt calculate in concordanta cu termenele generale comunicate mai sus, si sunt calculate in raport cu o comanda inregistrata la data si ora curenta a sesiunii unui Utilizator si doar pentru livrare pe teritoriul Romaniei.
Costuri livrare
Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 500 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA
Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 500 Lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 25 (T.V.A. inclus). Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.
Caracteristici obligatorii ale produselor livrate
Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele"caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat (este considerat sigiliu,sigiliul aplicat ambalajul exterior al produselor si eticheta de securizare a produsului).
Daca certificatul international de garantie a produsului este asigurat de catre furnizorul international al produsului si Utilizatorul il solicita Profesionistului pentru uz in afara Romaniei**, Profesionistul i-l va trimite acestuia la adresa comunicata pentru livrarea produsului comandat.
Ulterior livrarii produsului, Utilizatorul poate solicita primirea pe adresa sa de e-mail instructiuni suplimentare de utilizare a produsului pe care le considera necesare, iar in cazul in care acestea pot fi asigurate de catre furnizorul international al produsului, Profesionistul i le va trimite Utilizatorului in cel mai scurt timp posibil.
Proceduri obligatorii la livrarea produselor
Produsele comandate prin website sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Profesionist.
In ziua livrarii coletului, agentul societatii de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare.
In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, Profesionistul va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat, in valoare de 50 Lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata) in contul indicat de Profesionist. In urma reactivarii accesului, urmatoarea comanda va fi acceptata de Profesionist numai prin plata produsului si a costului de transport in avans, prin una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plata).
La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia,sigiliul aplicat ambalajului interior, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intact. Te rugam sa refuzi coletul daca aceste elemente de siguranta si/sau coletul au fost deteriorate si sa completezi procesul verbal de refuz.
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, etc.)
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Profesionistului, la adresa de email office@bijuteria-gia.ro, lipsa oricarei"caracteristici obligatorii"a produsului, asa cum acestea sunt precizate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta confirmarea Utilizatorului ca produsul livrat a avut la momentul receptiei sale toate"caracteristici obligatorii" prezente.
*) Cu exceptia aparitiei unor situatii exceptionale care fac imposibila respectarea termenului de livrare, inclusiv in timpul campaniilor speciale de vanzari.
**) Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil certificatul de garantie postat pe website.
Returnarea produselor
Termeni si conditii generale si speciale pentru exercitarea dreptului de retragere din contractul la distanta incheiat intre consumator si profesionist
Termeni si conditii generale
Potrivit actelor normative in vigoare:
- In cazul exercitarii dreptului de retragere din contractul la distanta, Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
- Consumatorul (Utilizatorul) nu isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta in cazul produselor care prin natura lor se pot deteriora rapid si deteriorarea este prezenta. Acesta este si cazul produselor furnizate de catre Profesionist, cum ar fi ceasuri, bratari, curele, inele etc., care se pot deteriora rapid avand in vedere ca prin natura lor sunt destinate manipularii curente.
- Furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
- Consumatorul (Utilizatorul) nu isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta in cazul prestarii unor servicii de a caror executie a fost incunostiintat prin efectul legii sau in alt mod si a caror executie a inceput, cum ar fi serviciile absolut necesare: de transport, de constatare, de mici revizii, de mici remedieri etc.
- In cazul produselor ce au componente confectionate din material textil, piele, piele sintetica, cauciuc, silicon si/sau plastic, pentru a inlatura contactul direct al agentilor alergeni cu pielea sau producerea de infectii si micoze, dreptul de retragere nu va fi acordat de Vanzator in situatia in care unitatea de service ***) constata orice urma de purtare sau de uzura a acestora.
Profesionistul va acorda Consumatorului un drept de retragere conditionat de indeplinirea termenilor si conditiilor prezente, care pot asigura reintroducerea in circuitul comercial a produselor returnate de catre Consumator, in aceeasi stare buna in care acestea au fost receptionate de catre acesta.
Termeni si conditii speciale
Declaratia Consumatorului cu privire la retragerea Consumatorului din contractul la distanta poate fi trimisa Profesionistului fara invocarea vreunui motiv, insa cu respectarea termenilor si conditiilor prezente, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care Consumatorul sau un tert indicat de catre acesta a receptionat produsul, iar Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Este preferabil ca declaratia de retragere a Consumatorului sa fie trimisa Profesionistului chiar in ziua in care Consumatorul returneaza produsul catre Profesionist, sau cel tarziu in ziua urmatoare, pentru ca Profesionistul sa isi poata respecta obligatiile legale in termen.
Consumatorul isi asuma pe risc propriu expedierea produselor pentru care nu sunt indeplinite urmatoarele "conditii tehnice obligatorii":
- Produsele trebuie sa nu prezinte urme de purtare sau de uzura, si sa fie nedeteriorate din cauza actiunilor nepermise de manipulare mentionate in cadrul certificatului de garantie postat pe website aici, altele decat cele necesare stabilirii de catre Consumator a naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor.
- Produsele trebuie sa prezinte "caracteristicile obligatorii" existente in momentul receptiei produselor de catre Consumator.
- Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele "elemente obligatorii": factura de cumparare si certificatul international de garantie in cazul in care acesta a fost livrat Consumatorului la cerere, doar pentru uz in afara Romaniei****).
- Eticheta de securitate a produsului trebuie sa ramana aplicata produsului fara a fii deteliorata. Aceasta eticheta este astfel conceputa incat produsul sa poata fii incercat sau testat fara INLATURAREA ACESTEIA.
Consumatorul va expedia produsul catre Profesionist prin intermediul serviciilor de curierat/postale utilizate de acesta la expedierea produsului avand obligatia de a inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele "informatii obligatorii":
- Expeditor: Nume si Prenume Utilizator;
- Destinatar: Bijuteria GIA str.Carol Telbisz nr.4 Timisoara cod 300001.
- Numarul si data facturii de cumparare a produsului
Atentie! Adresa mai sus mentionata este punct exclusiv pentru receptionarea coletelor expediate prin curier. Nu se predau colete in mod direct!
Dupa expedierea produsului cu informatiile obligatorii inscrise pe documentul de transport si cu indeplinirea "conditiilor tehnice obligatorii",Consumatorul va trimite Profesionistului decizia sa de retragere din contractul la distanta separat pentru fiecare produs pe care l-a expediat deja catre Profesionist.
Profesionistul va comunica fara intarziere Consumatorului confirmarea sa de primire a produsului returnat, pe un suport durabil, de regula prin intermediul website-ului in cuprinsul caruia Consumatorul are alocat un cont personal. Orice comunicari ulterioare intre Consumator si Profesionist se vor face doar in scris, pe acelasi suport durabil.
In cadrul Declaratiei de retragere din contractul la distanta, Consumatorul va transmite Profesionistului obligatoriu urmatoarele detalii cu privire la expedierea produsului: datele de identificare ale serviciului postal ales, numarul si data documentului de transport al produsului, precum si datele de identificare ale chitantei aferente costului de transport suportat la expedierea produsului.
In cazul in care Profesionistul constata ca au fost respectati termenii si conditiile prezente, atunci Profesionistul va restitui Consumatorului contravaloarea integrala a produsului returnat, precum si contravaloarea costului de transport (exclusiv) suportat de catre Consumator pentru expedierea produsului. Pentru a putea restitui Consumatorului contravaloarea costului de transport, acesta trebuie sa pastreze si sa trimita prin email catre Profesionist, in termen maxim de 48h de la data primirii constatarii Profesionistului, o copie a chitantei aferenta costului de expediere a produsului.
Contravaloarea de returnat Consumatorului va fi transferata direct in contul bancar comunicat de catre Consumator prin intermediul website-ului. Acest cont ar putea fi debitat cu o intarziere de 24-48 de ore daca este deschis la o alta banca decat cea care asigura platile in cadrul website-ului.
In cazul in care Profesionistul constata ca nu au fost respectati in integralitate termenii si conditiile prezente, si ca nu exista urme de deteriorare, de purtare sau de uzura a produselor, atunci Profesionistul va instiinta Consumatorul despre acest fapt, solicitandu-i sa se conformeze termenilor si conditiilor prezente in interval de 24h de la data primirii instiintarii, situatie in care termenul pentru respectarea obligatiilor legale ale Profesionistului se va decala corespunzator.In cazul in care Consumatorul nu se conformeaza termenilor si conditiilor prezente in intervalul de 24 de ore de la data primirii instiintarii, Profesionistul va returna produsul Consumatorului cu plata ramburs a costului de transport.
Consumatorul se obliga sa achite Profesionistului costurile solicitate de acesta pentru serviciile prestale, necesare pentru stabilirea acordarii sau nu a dreptului de retragere ca urmare a procesarii Declaratiei de retragere.
In cazul in care Consumatorul nu achita Profesionistului aceste costuri in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii lor, incepand cu a 6-a zi lucratoare Profesionistul va calcula si costul serviciului de depozitare a produsului returnat, in valoare de 1leu pentru fiecare zi de depozitare.
Consumatorul este avizat ca in lipsa conformarii la termenii si conditiile prezente si in lipsa achitarii costurilor solicitate de catre Profesionist pentru serviciile prestate, produsul va fi retinut drept garantie de catre Profesionist si va putea trece in proprietatea acestuia fara alte formalitati din momentul in care aceste costuri depasesc suma de restituit Consumatorului.
*) Termenii si conditiile generale si speciale prevazute in prezenta sectiune sunt in concordanta cu cerintele legale aplicabile contractelor incheiate la distanta.
**) Consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta incheiat cu Profesionistul numai cu respectarea termenilor si conditiilor prezente. Un Consumator care nu se identifica cu Cumparatorul poate beneficia de dreptul de retragere doar daca isi asuma opozabilitatea termenilor si conditiilor prezente.
***) Prin "unitate de service" se intelege orice unitate de service a produsului autorizata inclusiv de catre furnizorul international al produsului.
****)Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil doar certificatul de garantie postat pe website in cadrul sectiunii "Instructiuni si certificat de calitate si garantie".
NOTE:
- Doar persoanele fizice au dreptul de retragere din contractul la distanta.
- In cazul returnarilor repetate, acestea pot fi interpretate ca Utilizari abuzive sau ca Incalcari conform termenilor si conditiilor website-ului. In astfel de situatii, Profesionistul poate bloca accesul la website al Utilizatorilor vizati, sau poate refuza onorarea comenzilor acestora.
Instructiuni – Certificat de Calitate - Certificat de Garantie
NOTA IMPORTANTA: Termenii si conditiile prezente sunt obligatorii. Va rugam sa le cititi cu atentie pentru a le putea indeplini.
Drepturile conferite Consumatorului1) prin OUG 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora nu sunt afectate prin garantiile oferite.
Profesionistul S.C. Silgeda Gold S.R.L. cu sediul sediul operativ in Timisoara, Str.Lucian Blaga.nr.1 Tel:0040 372 373 014, fax0040 372 373 015, e-mail: office@bijuteria-gia.ro, atesta calitatea produsului cumparat, conform elementelor caracteristice declarate si potrivit modelului prezentat pe website-ul www.bijuteria-gia.ro.
Calitatea produselor confectionate din metal de baza pretios este certificata prin marcaj inscriptionat sau avizat de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Desi produsul nu a fost proiectat si construit pentru o anumita durata medie de utilizare, Profesionistul declara ca acesta isi poate mentine functionalitatea pe o durata indelungata daca sunt indepliniti termenii si conditiile prezente.
Suplimentar fata de garantia stabilita prin lege, Profesionistul acorda o garantie comerciala generala de 30 de zile de la data cumpararii produsului. Profesionistul acorda o garantie comerciala de 90 de zile de la data cumpararii produsului pentru prima reglare a abaterii mecanismului unui ceas, pentru prima schimbare a bateriei ceasului, precum si transportul gratuit al acestuia catre unitatea de service si retur in aceste situatii.
Nicio garantie nu acopera deficientele produsului cauzate de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul, precum: activitati sportive, profesionale, casnice; transport; manipulare; purtare; pastrare; depozitare; curatare, intretinere si reparare neautorizate de Profesionist; neindeplinirea termenilor si conditiilor prezente; expunerea produsului la uzura, inclusiv la contactul cu medii distructive care uzeaza prematur produsul, precum: praf, fum, abur, ploaie acida, substante chimice precum: solventi, inalbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice sau produse de curatare, clor sau substante care contin clor, inclusiv apa care le contine; plasarea mecanismelor la variatii de temperatura in afara intervalului de temperatura in care acestea pot functiona normal (5°C - 35°C); functionarea anormala a mecanismelor/partilor componente ale produselor datorata lipsei de intretinere in urma unor actiuni/inactiuni nepermise; inlocuiri de parti componente sau de elemente consumabile ale produsului, neautorizate de Profesionist.
Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce deficiente functionale si/sau structurale ale produsului, de aspect, de textura, precum: abraziuni, impregnari, deformari, ruperi, desprinderi, pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, etc.
Folosirea normala a produselor care contin elemente din piele naturala confera pielii naturale o patina naturala specifica, unica, ce nu poate fi interpretata ca fiind defect de material.
Vopseaua elementelor din piele se poate impregna pe alte obiecte sau invers, iar acest efect nu este reversibil. Nici aceasta situatie nu poate fi interpretata ca fiind defect de material.
Nu recomandam pretratarea sau curatarea neautorizata de catre Profesionist a elementelor de piele/textile deoarece se va modifica aspectul/textura acestora. Pentru curatarea produselor se poate folosi un material textil moale si foarte putin umezit. Produsele cu fete textile se pot curata de praf cu o perie nu prea aspra (perie de haine), curatata si uscata.
In caz de contact accidental al oricarui produs cu substante care-i pot cauza deteriorari, acesta trebuie doar tamponat usor cu un material textil moale.
Obiectele ascutite, taioase, voluminoase, grele si altele asemenea nu trebuie purtate in interiorul produselor de tip genti sau accesorii, intrucat le pot deteriora ireversibil, si chiar in mod excesiv in conditii de umiditate.
In tabelul urmator sunt precizate situatiile in care etanseitatea la apa a ceasurilor - cu sau fara indicatie WR (Water Resistant – Rezistenta la Apa) - este prezenta (prin indicatie "Da") sau nu este prezenta (prin indicatie "Nu").
Indicatie WR pe cadran sau pe carcasa ceasului | Contact accidental cu apa | Dus Inot | Scufundari neprofesionale | Scufundari profesionale | Folosirea remontoarului sau a butoanelor sub apa | |
---|---|---|---|---|---|---|
Fara indicatie WR | Nu | Nu | Nu | Nu | Nu | Nu |
Cu indicatie WR | Da 3) | Nu | Nu | Nu | Nu | Nu |
Cu indicatie WR 30m/ 3 ATM/ 3 Bar/ 100 ft | Da 3) | Nu | Nu | Nu | Nu | Nu |
Cu indicatie WR 50m/ 5 ATM/ 5 Bar/ 165 ft | Da 3) | Da 3) | Nu | Nu | Nu | Nu |
Cu indicatie WR 100m ÷ 200m/ 10 ATM ÷ 20 ATM/ 10 Bar ÷ 20 Bar/ 330 ft ÷ 660 ft | Da 3) | Da 3) | Da 3) | Da 3) | Nu | Nu |
Cu indicatie WR peste 200m/ 20 ATM/ 20 Bar/ 660 ft | Da 3) | Da 3) | Da 3) | Da 3) | Da 3) | Nu |
Pentru a putea pastra etanseitatea la apa, care este echivalenta cu "Rezistenta la Apa" a ceasului prevazut cu remontoar infiletabil/desfiletabil este necesar sa procedati conform indicatiilor care urmeaza:
Inainte de a efectua setarile ceasului cu ajutorul remontoarului, verificati daca remontoarul este de tip standard sau de tip infiletabil. Verificarea se face astfel: in pozitia in care remontoarul este lipit de carcasa, rotiti-l in sens invers acelor de ceas. Daca remontoarul nu se indeparteaza de carcasa in urma rotirii, inseamna ca nu este un remontoar infiletabil/desfiletabil. Daca remontoarul se indeparteaza de carcasa in urma rotirii (se desfileteaza), insemna ca este un remontoar infiletabil/desfiletabil.
Continuati sa desfiletati remontoarul complet, insa aveti grija sa nu-l fortati sau sa-l bruscati. Atunci cand remontoarul este desfiletat complet, trageti-l usor in pozitia exterioara, pe treapta dorita pentru setare, dupa care trebuie sa il readuceti in pozitia initiala si sa il infiletati complet. Toate aceste operatiuni trebuie realizate cu forta minima necesara pentru a invinge rezistenta mecanismului remontoar, astfel incat acesta sa nu fie deteriorat prin simpla sa manevrare.
Abaterile ceasurilor Quartz cu baterie pot fi cuprinse intre ±15/20 secunde pe luna, iar abaterile ceasurilor automatice/mecanice pot fi cuprinse intre ±10/30 secunde pe zi.
Caracteristici generale ale produselor- modalitate de functionare si setare
Cumparatorul poate preveni aparitia deficientelor produsului prin efectuarea curenta a intretinerii acestuia in conditii autorizate de Profesionist, iar in cazul in care deficientele au aparut, prin constatari si remedieri autorizate de Profesionist.
Termenii si conditiile certificatului international de garantie nu sunt valabile si pe teritoriul Romaniei, unde valideaza exclusiv termenii si conditiile prezente. Certificatul international de garantie a produsului valideaza doar in afara Romaniei, fiind predat Cumparatorului exclusiv in acest scop, si doar la cererea sa expresa.
Pentru a beneficia de orice garantie legala si pentru a se putea bucura de folosinta indelungata a produsului, Cumparatorul trebuie sa asigure indeplinirea termenilor si conditiilor prezente.
Cumparatorul poate beneficia de garantie doar daca reclama in termenul de garantie o deficienta reala a produsului, necauzata de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul (si deci neacoperite prin garantie).
Cumparatorul va expedia produsul catre Profesionist prin intermediul serviciilor de curierat/postale, avand obligatia de a inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele "informatii obligatorii":
- Expeditor: Nume si Prenume Cumparator
- Destinatar: Bijuteria GIA
- Adresa:str.Carol Telbisz nr.4 Timisoara cod.300001
- Numarul si data facturii de cumparare a produsului.
Atentie! Adresa mai sus mentionata este punct exclusiv pentru receptionarea coletelor expediate prin curier. Nu se predau colete in mod direct!
Daca unitatea service constata ca deficienta reclamata nu este acoperita de garantie, Cumparatorul are obligatia de a suporta contravaloarea serviciilor ocazionate de reclamatia sa, respectiv costurile de constatare unitatea service in valoare de 80 Lei, cat si costul de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre unitatea service si retur catre Cumparator.
In orice situatie, costul de remediere va fi ofertat de catre unitatea service doar la cererea expresa a Cumparatorului si sub rezerva disponibilitatii materialelor necesare remedierii la furnizorul international al produsului. Si in aceste conditii, costurile de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre unitatea service si retur catre Cumparator vor fi suportate de catre Cumparator.
Spre deosebire de acest cost, Cumparatorul are obligatia de a achita toate celelalte costuri prevazute in termenii si conditiile prezente, la solicitarea Profesionistului sau a unitatea service, pentru serviciile prestate in vederea procesarii reclamatiei Cumparatorului.
Plata integrala de catre Cumparator a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Profesionistul sa restituie Cumparatorului produsul in stare remediata, sau neremediata, dupa caz.
O deficienta a produsului se remediaza gratuit in toate cazurile in care Cumparatorul o reclama in cadrul termenului de garantie a produsului si unitatea service constata ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul (si deci neacoperite de garantie).
In aceste conditii, costul de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre unitatea service si retur catre Cumparator vor fi suportate de catre Profesionist. Cumparatorul este de acord ca returnarea costului de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre unitatea service se poate face inclusiv prin compensare cu alte sume datorate Profesionistului conform termenilor si conditiilor prezente (cum ar fi costurile pentru serviciile absolut necesare de constatare, de mici revizii, de mici remedieri, de constatari si reparatii efectuate in unitatea service si acceptate suplimentar de catre Cumparator, costuri de depozitare generate de intarzierea ridicarii produsului remediat, etc.). Pentru a putea restitui Comparatorului contravaloarea costului de transport (exclusiv), acesta trebuie sa pastreze si sa trimita prin email catre Profesionist, in termen maxim de 48h de la data primirii constatarii Profesionistului, o copie a chitantei aferenta costului de expediere a produsului.
Profesionistul are obligatia de a remedia orice lipsa de conformitate a produsului in termen de 15 zile calendaristice de cand a luat la cunostinta de aceasta, in limita termenului legal de garantie si fara inconveniente semnificative pentru Cumparator. Nu poate constitui inconvenient semnificativ lipsa materialelor necesare pentru remediere la furnizorul international al produsului.
Cumparatorul are dreptul de a solicita in primul rand luarea masurii de reparare a produsului, sau a masurii de inlocuire a produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei cand masura este imposibila sau disproportionata fata de alta masura legala. Masura de reparare a produsului este imposibila inclusiv atunci cand nu pot fi asigurate piese de schimb pentru reparare. Masura de inlocuire a produsului este disproportionata fata de masura de reparare daca costul de inlocuire este disproportionat in raport cu costul de reparare.
Daca nu beneficiaza nici de repararea si nici de inlocuirea produsului, daca nu s-a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila, sau daca masura reparatorie nu a fost luata in termen de 15 zile calendaristice in cazul existentei lipsei de conformitate a produsului, Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului produsului sau poate solicita rezolutiunea contractului. Pentru a nu fi disproportionata fata de alta masura legala, masura reducerii corespunzatoare a pretului produsului nu va putea depasi costul cel mai mic al oricarei alte masuri legale.
Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de conformitate este minora, deoarece aceasta masura ar fi disproportionata in raport cu alte masuri legale. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca aceasta masura este imposibila, cum ar fi in cazul in care produsul este afectat de uzura, deficiente care nu sunt de natura lipsei de conformitate, etc.
Cumparatorul are obligatia de a achita contravaloarea serviciului de depozitare a produsului incepand din a 5-a zi lucratoare calculata de la data instiintarii Profesionistului. Pana la achitarea integrala a acestor costuri, in valoare de 1 Leu pentru fiecare 24 de ore de depozitare a produsului, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Profesionistului fara alte formalitati, din momentul in care costurile aflate in sarcina Cumparatorului si neachitate Profesionistului depasesc contravaloarea produsului.
Cumparatorii au obligatia sa elimine DEEE care fac obiectul colectarii selective.
NOTA:
1) Un Consumator care nu se identifica cu Cumparatorul poate beneficia de garantie doar daca isi asuma opozabilitatea termenilor si conditiilor prezente.
2) Prin unitate de service a produsului autorizata inclusiv de catre furnizorul international al produsului.
3) Cu exceptia supunerii mecanismelor de etansare a ceasurilor la variatii de temperatura in afara intervalului admis (5°C ÷ 35°C).
© Toate drepturile rezervate. Folosirea continutului acestui web site sau a unor parti din acesta fara instiintarea si aprobarea Profesionistului, ca cesionar exclusiv al dreptului de autor, se sanctioneaza conform legii.