Returnare si Garantie

Returnarea produselor / banilor

Consumatorul, persoană fizică, are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distantă prin notificare în scris trimisă comerciantului, în termen de 14 zile de la primirea produsului, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

Dreptul de retragere

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi la online@bijuteria-gia.ro, sau prin Posta pe adresa SC SILGEDA GOLD SRL adresa str. Lucian Blaga Nr.1, Timisoara, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. În acest caz, vânzatorul va comunica clientului, fără întârziere, prin intermediul poştei electronice, confirmarea de primire a formularului de retragere. Consecinţele retragerii: Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră. Rambursarea se face după ce primim înapoi produsele și constatam integritatea acestora. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor. Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă la adresa SC SILGEDA GOLD SRL adresa str. Lucian Blaga Nr.1, Timisoara, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Model de formular de retragere

(Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.)

Către

SC SILGEDA GOLD SRL adresa str. Lucian Blaga Nr.1, Timisoara, Telefon: 0372 373 014, e-mail: online@bijuteria-gia.ro

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse ......................................................................................................................................................comandate la data........................../primite la data ..........................

Nume..........................

Adresa..........................

Data..........................

Garanţie

Toate produsele comercializate prin intermediul site-ului nostru beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor: Persoanele fizice beneficiază de garanţie 24 luni. Persoanele juridice beneficiază de garanţie 12 luni. Se acordă garanţie pentru defecte de material şi defecte de fabricaţie. Nu se acordă garanţie dacă produsul a fost utilizat necorespunzător sau pentru uzură.

În cazul certificatelor de garanţie emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanţie trebuie prezentat la cel mai apropiat centru de service menţionat în certificat.

În cazul certificatelor de garanţie emise de SC SILGEDA GOLD SRL, produsele defectate în perioada de garanţie vor fi recepţionate în centrul de service propriu (str. Lucian Blaga Nr.1, Timisoara). Telefon: 0372 373 014. E-mail service: online@bijuteria-gia.ro

  1. Produsul va fi prezentat la service însoţit de descrierea scrisă a defectului reclamat precum şi de documentele de achiziţie - factură (copie) şi certificatul de garanţie în original. În cazul în care nu puteţi prezenta personal produsul, acesta şi documentele menţionate vor fi expediate folosind serviciul de curierat. Costurile de livrare vor fi suportate de vânzător. Va rugăm ca în prealabil sa ne contactaţi. Diagnosticarea se face în maxim 48 ore.
  2. Remedierea - prin depanarea produsului, înlocuirea partială sau integrală, returnarea contravalorii produselor în lipsa altor soluţii.
  3. Returnarea produsului la client - clientul este notificat pentru a se prezenta în vederea ridicării produsului reparat de la service. Pentru clienţii din afara localităţii Timisoara, produsul va fi expediat prin curierat rapid.

Timpul de nefuncţionare prelungeşte în mod corespunzător termenul de garanţie. Acest interval se consideră din momentul înregistrării în unitatea de service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi notificarea în scris, în vederea ridicării produsului, sau până la predarea efectivă a produsului către consumator.

Servicii postvanzare

Produsele iesite din garantie pot fi reparate contra cost de catre unitatile Service specificate in certificatul de garantie.