Garanție

Toate produsele comercializate prin intermediul site-ului nostru beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor: Persoanele fizice beneficiază de garanţie 24 luni. Persoanele juridice beneficiază de garanţie 12 luni. Se acordă garanţie pentru defecte de material şi defecte de fabricaţie. Nu se acordă garanţie dacă produsul a fost utilizat necorespunzător sau pentru uzură.

În cazul certificatelor de garanţie emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanţie trebuie prezentat la cel mai apropiat centru de service menţionat în certificat.

În cazul certificatelor de garanţie emise de SC SILGEDA GOLD SRL, produsele defectate în perioada de garanţie vor fi recepţionate în centrul de service propriu (str. Lucian Blaga Nr.1, Timisoara). Telefon: 0372 373 014. E-mail service: online@bijuteria-gia.ro

Produsul va fi prezentat la service însoţit de descrierea scrisă a defectului reclamat precum şi de documentele de achiziţie - factură (copie) şi certificatul de garanţie în original. În cazul în care nu puteţi prezenta personal produsul, acesta şi documentele menţionate vor fi expediate folosind serviciul de curierat. Costurile de livrare vor fi suportate de vânzător. Va rugăm ca în prealabil sa ne contactaţi. Diagnosticarea se face în maxim 48 ore.

Remedierea - prin depanarea produsului, înlocuirea partială sau integrală, returnarea contravalorii produselor în lipsa altor soluţii.

Returnarea produsului la client - clientul este notificat pentru a se prezenta în vederea ridicării produsului reparat de la service. Pentru clienţii din afara localităţii Timisoara, produsul va fi expediat prin curierat rapid.

Timpul de nefuncţionare prelungeşte în mod corespunzător termenul de garanţie. Acest interval se consideră din momentul înregistrării în unitatea de service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi notificarea în scris, în vederea ridicării produsului, sau până la predarea efectivă a produsului către consumator.

Servicii postvanzare

Produsele iesite din garantie pot fi reparate contra cost de catre unitatile Service specificate in certificatul de garantie.