Despre bucuriile simple ale frumuseții

12/10/2020
Despre bucuriile simple ale frumuseții

În vestul țării, în orașul care se pregătește să devină capitală culturală europeană – Timișoara, „frumusețea” și „sănătatea” găsesc noi metode pentru a crește împreună prin sinergie și respect. Întotdeauna a construi, a dezvolta și a uni, a dus la o stare de echilibru și prosperitate printr-un climat propice dezvoltării și inovării. Acest lucru a fost posibil atunci când viziunile tuturor au convers. Fie că vorbim de tratatele care bântuie istoria națiunilor, alianțele strategice ale liderilor politici sau alte uniuni de care avem parte și acum – toate au avut la bază aceleași principii de unitate, colaborare și fair play. Astăzi, când mediul afacerilor este zdruncinat de contextul pandemiei, există companii care se încăpățânează să prospere și atât! Parteneriatul dintre cele două branduri locale din Timișoara, Dental Experts – clinica fondată de prof. dr. Bratu și brandul de bijuterii Gia, arată că indiferent de vremuri, companiile aleg să crească organic susținându-se reciproc, oferind mai multe avantaje tuturor clienților care le trec pragul. Fondată de binecunoscuta familie de medici Bratu – profesorii universitari dr. Dorin și Emanuel Bratu, tată și fiu, Clinica Dental Experts este cunoscută ca fiind una dintre clinicile care tratează cazuri extrem de dificile, pentru numărul record de implanturi dentare inserate într-o clinică din Vestul țării și mai este cunoscută, totodată, ca fiind prima clinică din Estul Europei autorizată să utilizeze sistemul de implanturi cu ultrasunete REX. Între aceste premiere, se mai numără realizarea primei coroane metalo-ceramice, în Timişoara, după 1989, primele implanturi subperiostale, începând cu anul 1964, şi primele implanturi intraosoase, din anul 1974. O îndelungată istorie o are și bijuteria Gia. Fondată în anul 1996, brandul Gia a crescut de la meșteșugul bine făcut al unui bijutier, la un business de renume al bijuteriei de astăzi. Iar totul s-a construit prin multă implicare și pasiunea în domeniul de lux al bijuteriilor din aur și al orologeriei, povestesc cu entuziasm cei care lucrează aici încă de la înființarea brandului. Printr-un numitor comun al simetriei, esteticii și funcționalității, principii de care trebuie să se țină cont atât în stomatologie, cât și în cazul bijuteriilor, cele două branduri oferă facilități generoase atât clienților fideli, dar și celor care ajung să acceseze servicile acestora. Pentru că așa cum știm, sănătatea dentară și îngrijirea personală sunt doar câteva dintre ingredientele esențiale pentru frumusețea exterioară și interioară. Iar tot legat de frumusețe și importanța acesteia pentru umanitate, Dostoievski afirma: „Umanitatea poate trăi fără știință, poate supraviețui fără pâine, dar nu poate trăi fără frumusețe. Frumuseţea îi este indispensabilă, căci fără frumuseţe n-ar mai fi nimic de făcut în această lume. Aici e întregul mister; toată istoria se cuprinde în ea”.

Articol scris si publicat de revista Luxury.ro